- Home
- Schade melden
- Particulier
- Zakelijk
- Hypotheken
- Mijn polismap
- Over ons
- Contact
Heeft u een vraag?
Stel hem hierBent u onverhoopt niet tevreden over onze diensten of onze service dan kunt u dit kenbaar maken per telefoon, brief, e-mail of onze website www.alterna.nl bij ons indienen. Gebruik je onze website voor het versturen van een bericht kan het door een technische reden gebeuren dat we deze niet ontvangen. Bel of email er achteraan om te controleren of we deze binnengekregen hebben.
Voor vragen en klachten zijn we bereikbaar ronder 077-4669050 of per email info@alterna.nl. Per post kan het naar Alterna, Dorpsstraat 25, 5768CD Meijel
Meestal proberen we in oplossingen te denken, bent u het niet eens met de geboden oplossing dan kunt u binnen 1 maand schriftelijk bezwaar aantekenen en beoordelen we de klacht opnieuw in de vervolgprocedure.
Wanneer ook de vervolgproceduren niet de oplossing biedt dan is mogelijk om binnen 3 maanden bij het Kifid een klacht in te dienen.