Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

  •  077-4669050

Klacht indienen?

Bent u onverhoopt niet tevreden over onze diensten of onze service dan kunt u dit kenbaar maken per telefoon, brief, e-mail of onze website www.alterna.nl bij ons indienen. Gebruik je onze website voor het versturen van een bericht kan het door een technische reden gebeuren dat we deze niet ontvangen. Bel of email er achteraan om te controleren of we deze binnengekregen hebben.

Voor vragen en klachten zijn we bereikbaar ronder 077-4669050 of per email info@alterna.nl. Per post kan het naar Alterna, Dorpsstraat 25, 5768CD Meijel

Vervolg?

  • Binnen 1 week ontvang je bericht van ons met ontvangst van de klacht en de naam van de behandelaar.
  • Bij simpele of eenvoudige klachten hebben we een reactietermijn van 6 weken. Bij moeilijke/complexe klachten kan dit uiterlijk 3 maanden zijn voordat we een reactie sturen. Dit laten we uiteraard per brief/email weten welk reactietermijn we hanteren.
  • Mochten we onverhoopt niet kunnen reageren binnen de gestelde termijn, laten we dit minimaal 2 weken voor het verstrijken van de afgesproken reactietermijn weten.

Meestal proberen we in oplossingen te denken, bent u het niet eens met de geboden oplossing dan kunt u binnen 1 maand schriftelijk bezwaar aantekenen en beoordelen we de klacht opnieuw in de vervolgprocedure.

Nog niet tevreden.

Wanneer ook de vervolgproceduren niet de oplossing biedt dan is mogelijk om binnen 3 maanden bij het Kifid een klacht in te dienen.