Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

  •  077-4669050

RegioBank

Particulier

  • geld opnemen: probeer dit zoveel mogelijk te doen bij de geldautomaat. Wanneer dit niet lukt, loop bij ons binnen. 
  • geld storten: geld storten zoveel mogelijk uitstellen. Uiteraard waar mogelijk en binnen de aanvaardbare grenzen.  
  • betalingen doen: zoveel mogelijk digitaal: pinbetaling, betaalverzoek, internetbankieren. Overschrijvingsformulieren kunt u bij ons in de brievenbus doen.
  • overig: denk hierbij aan bv pinpas blokkeren. Veel zaken kunnen digitaal geregeld worden. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben of weet je niet zeker of dit digitaal mogelijk is, neem dan eerst telefonisch contact op. 

Zakelijk

  • geld opnemen: probeer dit ook zoveel mogelijk te doen bij een geldautomaat. Lukt dit niet of voelt dit niet veilig/prettig, loop dan bij ons binnen. 
  • geld storten: vraag klanten waar mogelijk zoveel mogelijk met de pin te betalen. Hierdoor heb je zelf minder contact geld. Deze poster kan hiervoor gebruikt worden.
    Probeer het storten ook hier zolang mogelijk uit te stellen, dit moet wel veilig blijven. Mogelijk een goed moment om de geldverzekering weer eens na te kijken. 
  • betalingen doen: zoveel mogelijk digitaal
  • overig: heb je een vraag/probleem, neem eerst telefonisch contact met ons op, kijken wij hoe we dit het beste op kunnen lossen. 

Limieten geld opnemen / pinbetalingen

  • geld opnemen betaalautomaat: standaard daglimiet is 1.000 euro (4 x 250 euro). Dit is te verhogen tot 5.000 euro. 
  • pinbetalingen: standaard daglimiet is 2.500 euro, te verhogen tot 25.000 euro. 


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 16-03-2020. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.